Google+ Followers

Freitag, 20. April 2012

Det er langt

I morgen skal vi gå. Poserne er pakket og vi er tre uger i mit foretrukne feriemål. VI han Danmark! Selvfølgelig, gå med nåle. Jeg vil ikke tage meget garn. Jeg vil sandsynligvis slå til igen i Danmark. Den mohairgarn (mohair geder) er lige store. Da jeg ikke kan modstå bestemmes.
Den bedste del er, jeg har lige opdaget nær en af ​​vores resort Drops Superstore. Ligesom, hvor du kan brodere strikke, hækle, og der er så meget kaffe dig. Så der er jeg selvfølgelig forbi.
Morgen, og derefter rejse til mine forældre, og stadig holde hus og tage på ferie her, mens vi var i Danmark helligdage.

Projektet med trekanter i patch for nu må jeg sætte ud. Da jeg ikke har modtaget en ordre på onsdag og skulle gjort det, til dato, og sendes. Men holde alt stadig virker.
Så nu siger jeg farvel for et par dage og derefter tilmelde dig igen fra Danmark.

Det hilser dig fra Ute U Le Man

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen